Ilgas, žemas ir aptakus – toks yra naujasis „McLaren Speedtail“. Jo idėjos pirmtakas yra legendinis modelis F1, iš kurio superautomobilis paveldėjo neįprastą sėdimų vietų išdėstymą, neįtikėtiną greitį ir sunkiai suvokiamą kainą. Apie šį modelį automobilių industrijoje gandai sklando jau senokai, tačiau netgi dabar gamintojas neatskleidė visos informacijos.
Neįtikėtinas pagreitėjimas
„McLaren“ paskelbė, kad pagamins tik 106 tokius superautomobilius, o kiekvienas jų kainuos mažiausiai 2,1 mln. svarų (2,4 mln. eurų). Klientams pirmieji automobiliai bus pristatyti 2020 metų pradžioje.
Galinius „Speedtail“ ratus suks hibridinė jėgainė, kurios maksimali išvystoma galia sieks 1036 AG.
Maksimalus išvystomas greitis – 402 km/val. Dar vienas dinamikos rodiklis, kurį kol pateikė gamintojas – įsibėgėjimas nuo 0 iki 300 km/val. truks 12,8 sekundės. Palyginimui, „Bugatti Chiron“ tokį pat sprintą įveikia per 13,1 sekundės.
Priekinius ratus gaubia specialūs aerodinaminiai skydais, kurie nukreipia oro srautą aplink automobilį. Juos galima nuimti, tačiau bandant maksimalų išvystomą greitį „McLaren“ to daryti nerekomenduoja.
Trys sėdynės ir mygtukai stoge
Kaip ir kultiniame F1, šiame modelyje vairuotojo sėdynė įrengta salono viduryje, o abiejose šonuose – vietos dviem keleiviams. Be to, kitaip nei daugumoje automobilių, šio centrinėje konsolėje nėra nė vieno mygtuko.
Dauguma prietaisų valdomi dviem lietimui jautriais ekranais, o užvedimo, transmisijos valdymo ir važiavimo režimų pasirinkimo mygtukai įrengti stoge vairuotojui virš galvos.
Visą stogą dengia stiklas, kuris gali būti užtamsintas mygtuko paspaudimu. Šis „McLaren“ bus pirmasis britų gamintojo modelis be šoninio vaizdo veidrodėlių – juos pakeis stebėjimo kameros, kurios, važiuojant itin greitai, bus įtraukiamos.
Egzotiškos medžiagos
alinį aptaką atstoja du sparnai, kurie netgi neturi vyrių išorėje – esant poreikiui hidraulika pakelia juos į viršų, o judėjimą užtikrina lankstus anglies pluoštas. Skelbiama, kad „Speedtail“ svoris be eksploatacinių skysčių – 1430 kilogramų.
Superautomobilis turi dvi bagažinės – po vieną priekyje ir gale. Bendras jų tūris siekia 162 litrus, o papildomos nišos daiktams įrengtos po sėdynėmis. Skandinaviškas odos apdirbimo būdas, gamintojo teigimu, leido sumažinti salono apdailos svorį 30 proc.
Kėbulo detales „McLaren“ gamino iš naujo kompozicinio anglies pluošto su plonu titano dalelių sluoksniu.
Lrt.lt